Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
June 8, 2011
Image Size
1.8 MB
Resolution
2000×1000
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
9,844
Favourites
636 (who?)
Comments
152
Downloads
140
×
You Can by VivzMind You Can by VivzMind
betcha thought I fergot Kayla's "birthday" was on teh 6th! HAH I didn't >8C
*fails so hard*
this is a late pic I was plannin' for Kayla, ORIGINALLY I wanted to do a fully legit comic leading up to this
anyway, all started cause of this song
[link]
for some reason I can always picture Zill singin' David Arculeta songs fffff *shrug*
anyways, theres no violin , banjo or trumpet in this song...... but WHATEVER
I wanted to draw them all playin' stuff!
apparently Jack can play guitar now, tho I think I drew it to small...... so its like..... baby guitar I guess *fails*
EDIT:Samy says (3:46 PM):
*NO
*VIV
Vivienne says (3:46 PM):
*08
Samy says (3:46 PM):
*ITS A UKLELE
Samy says (3:47 PM):
*NOT A BABY GUITAR
Vivienne says (3:47 PM):
*FFFFFFFFFFFFFFFFFF
*OMFG
Samy says (3:47 PM):
*FRGREG

scratch that Jack can play the UKULELE!!
not guitar yet 8C

I have sooorta a step by step of this on tumblr
[link]


Characters (c) me
Add a Comment:
 
:iconxjupi:
xJupi Featured By Owner 4 days ago  Hobbyist General Artist
I love this picture because it's the very first art I've seen of yours! I recently found your animations and was blown away, and then I found your dA and I was going to watch it but then I realized I'm already watching you! It's funny how the internet can bring you in circles like that. o: I love your cartoony style. I can't believe I didn't recognize it.
Reply
:iconf34th3rz:
f34th3rz Featured By Owner Oct 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
vxwdvcvdegcvjwd this is amazing!!!!!<3333333333333333333333
Just love them characters!!!!!:heart::heart:
Reply
:iconlunatheraccoonfurry:
lunatheraccoonfurry Featured By Owner Jan 23, 2012  Student Artist
cute
Reply
:icon8bitbrainz:
8BitBrainz Featured By Owner Dec 26, 2011
Hehe, i love Damian. poor him.
Reply
:iconvivzmind:
VivzMind Featured By Owner Dec 26, 2011  Student Filmographer
hahaha yeah <3
Reply
:icon8bitbrainz:
8BitBrainz Featured By Owner Dec 27, 2011
He likes Kayla right? thats why his face is all like e____e "oh hell no"
Reply
:iconvivzmind:
VivzMind Featured By Owner Dec 27, 2011  Student Filmographer
hahah yeah he does <3
Reply
:icon8bitbrainz:
8BitBrainz Featured By Owner Dec 27, 2011
haha, cute. you should make a comic of him "flirting" with her. <3
Reply
:iconjack104:
jack104 Featured By Owner Oct 5, 2012  Student Filmographer
ohmygawd i would love to see that!
Reply
:icon8bitbrainz:
8BitBrainz Featured By Owner Oct 5, 2012
YUS!!! :iconhigh5plz:
Reply
Add a Comment: